Misschien ook iets voor u
Waarmee kan iConAct u helpen?
iConAct kan uw organisatie helpen door het inzetten van:
- ervaring met het ontwikkelen en implementeren van uw kwaliteitsmanagementsysteem
- kennis van de ISO 9001-2015 en HKZ norm, van procesmanagement, risicomanagement, INK model, Balanced Score Card, A3 methodiek, interne audits,
- vaardigheden in het resultaatgericht werken en analytisch vermogen, en nog veel meer...
Onderwerpen artikelen
Algemene voorwaarden en Privacybeleid van iConAct
Contactgegevens
Wilt u contact opnemen met iConAct?
Mobiel: 06-20.12.14.89
Mail adres: jantina.vanrossum@gmail.com
Correspondentieadres:
Eindenhoutstraat 22
2012 ML Haarlem
Overige gegevens:
KvK nummer: 34243423
BTW nummer: NL0885.07.452.B01
Bankrekening: NL55 INGB 0001 7071 03 t.n.v. iConAct, Haarlem
Graag hoor ik uw reactie op bovenstaand onderwerp:
Mijn ervaring is ook dat klanten afgestompt zijn van alle lange enquetelijsten. Meer respons krijg je door enkele gerichte vragen, vooral inderdaad direct na klantcontact. Hetzij in gesprek, in scheurkaartjes, on line of een kort lijstje van maximaal 5 vragen. Organisaties moeten ook goed bedenken wat ze met de resultaten willen. Wat wil je weten, kun je daarin iets veranderen of sturen? Of blijft het bij inventariseren?
Het blijft een interessant onderwerp!